Vyberte si zimní zájezd 2020/2021 teď a získejte rezervaci bez rizika s Alpina garancí …
Pro nové přihlášky už platí pouze nové podmínky Alpina garance
Pokud jste uzavřeli smlouvu o zájezdu s těmito speciálními zimními podmínkami, tak pro vás platí tyto podmínky nebo se můžete rozhodnout pro novou Alpina garanci. V tom případě nás prosím kontaktujte.
Žádné stornopoplatky
Při uzavření hranic ČR, uzavření hranic cílové země nebo oblasti, při nutnosti nastoupit karanténu v cílové oblasti (bez možnosti náhrady testem) vracíme všechny uhrazené platby.
Vrácení peněz nebo test zdarma
Pokud by účast na zájezdu byla podmíněna předchozím covid-testem nebo byla po návratu ze zahraničí nutná karanténa nebo covid-test, tak CK zájezd buď zruší (a vrátí vám veškeré vaše platby do 7 dní), a nebo vám přispěje běžnou cenu nutného covid-testu.
Nízká záloha
Záloha za zimní zájezd činí 50% ceny, ale maximálně 2000 Kč, doplatek 30 dní před odjezdem.
Změny zdarma
Změna zájezdu do 30 dní před odjezdem zdarma a změna účastníka zdarma (neplatí pro některé letecké zájezdy).
Nejčastější dotazy
Na jaké zájezdy se vztahuje „Alpina garance zima 2020/2021“?
Garance se vztahuje na všechny zimní zájezdy s výjimkou leteckých, kde se některé podmínky mohou řídit podmínkami letenek (např. změna jména na letence někdy jde, někdy nejde).
Jak se zachováte, pokud bude pro uskutečnění zájezdu nutný covid-test?
Nutnost prokázat se při odjezdu nebo při návratu negativním COVID-testem není samo o sobě překážkou pro uskutečnění zájezdu. Z našich dosavadních zkušeností ale víme, že pro většinu klientů jde o závažnou komplikaci a zájezd za takových podmínek absolvovat nechtějí. CK Alpina tento postoj chápe a plně respektuje. Doposud jsme proto tyto zájezdy rušili nebo přesouvali do jiných, bezproblémových destinací. Stejně budeme postupovat i v zimě. V první řadě se snažíme najít jiný alternativní zájezd s podobným programem do bezpečné země a nabídnout jej klientům. Klienti se poté sami rozhodnou, zda jim nabídka vyhovuje, nebo jestli raději zájezd zruší a nechají si vrátit peníze, případně přistoupí na jinou variantu kompenzace (převod peněz na jiný termín zájezdu, voucher atd.).
Co znamená vrácení peněz nebo test zdarma?
CK Alpina si vyhrazuje právo rozhodnout, jestli při nutném testu zájezd zruší, nebo jestli test klientům zaplatí. Při současné ceně cca 1800 Kč za test (září 2020) je však tato možnost bez výrazného nárůstu ceny zájezdu nereálná. Pokud však dojde k výraznému zlevnění COVID-testů, otevře se nám i tato možnost.
Kdy rozhodnete, jestli zájezd zrušíte z důvodu překážek kvůli koronaviru?
Snažíme se řídit tím, co si myslíme, že je nejlepší pro naše klienty. Ne vždy je však situace jasná a rozhodování jednoduché. Pokud je z epidemiologického pohledu stav v cílové destinaci špatný a bez reálné vyhlídky na brzké zlepšení, rušíme zájezdy nejpozději 3 týdny před odjezdem. V některých případech je ale situace nejasná nebo má zlepšující se tendenci. V takových (ojedinělých) případech můžeme zájezd zrušit třeba až v týdnu před odjezdem.
Opravdu můžu do 30 dní před odjezdem zájezd změnit za jiný?
Ano, přestože dle všeobecných podmínek už se třeba pohybujete v termínech, kdy je nějaké storno nebo poplatek za změnu zájezdu, tak pro letošní zimu (20/21) umožňujeme přehlášení na jiný zimní zájezd zcela zdarma.
Bude se se mnou někdo vůbec bavit? Jak probíhá zrušení zájezdu?
CK Alpina není anonymní korporát, pro kterého jsou klienti jen položky na seznamu. Ke každému z vás přistupujeme osobně a každému se snažíme v rámci možností vyjít vstříc. I když je to někdy nesmírně těžké, spokojený klient je u nás na prvním místě. Pokud budeme zájezd rušit nebo se vyskytnou nějaké jiné komplikace, obratem klienty informujeme e-mailem nebo telefonicky. V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kdykoliv kontaktovat e-mailem, telefonicky, na našem FB nebo osobně u nás v kanceláři.