JAK VYPADAJÍ NAŠE ZÁJEZDY

Výběr zájezdu - Před zájezdem - Doprava - Ubytování - Stravování - Po zájezdu

Výběr zájezdu


Jak si objednat náš katalog?

Náš katalog si můžete objednat vyplněním žádanky o katalog. V rámci ČR a SR jej rozesíláme zdarma.


Kdo s námi jezdí?

Na našich zájezdech potkáte spoustu zajímavých lidí, kteří chtějí trávit svoji dovolenou aktivně. Vítány jsou skupinky přátel a rodiny, ale samozřejmě také jednotlivci. Není třeba mít žádné obavy jet na zájezd sám, jezdí s námi takto spousta klientů a je to skvělá příležitost seznámit se s lidmi podobného ražení. Domácí zvířátka na naše zájezdy bohužel nemohou.


Kdy je nejlepší se na zájezd přihlásit?

Zájezdy se nám začínají plnit začátkem roku, ty nejoblíbenější mohou být vyprodané už v únoru. Pokud se chcete zájezdu zúčastnit, doporučujeme tedy přihlásit se co nejdříve. Na obsazenost vámi vybraného zájezdu se můžete informovat telefonicky nebo e-mailem, na webu obsazenost zájezdu neuvádíme. Veškeré informace k přihlášení najdete zde - Jak se přihlásit.


Jak jsou naše zájezdy náročné?

V programu zájezdu zpravidla uvádíme k jednotlivým dnům počet kilometrů i převýšení, takže můžete sami zvážit, který zájezd by vám svou náročností nejvíce vyhovoval. Informace k náročnosti a možnostem úpravy tras najdete v sekci Doplňující informace k zájezdu u každého programu. Často spolu posíláme do jedné destinace více programů v jednom autobusu, takže je možné některé programy mezi sebou kombinovat.


Je možné, že dojde k úpravám programu na místě?

Průvodci mají právo definitivně rozhodnout o organizaci celého zájezdu i o jakýchkoliv změnách programu s ohledem na důležité okolnosti jako je např. špatné počasí, zranění či jiné neočekávané události.


Je možné si na zájezdu zvolit vlastní program?

Možnosti individuálních tras obvykle uvádíme u každého programu v sekci Doplňující informace k zájezdu. Pokud se výlety vyráží z jednoho místa ubytování, máte vždy možnost zvolit si vlastní program, průvodci vám s alternativním výletem rádi poradí. Úpravy programu jsou možné pouze na vlastní odpovědnost.


Co jsou to víkendovky?

Jako víkendovky nebo víkendové zájezdy označujeme kratší akce, na které vám bude stačit vzít si 1-2 dny dovolené. Vybírat můžete z turistických, cyklistických i via ferratových zájezdů.

Před zájezdem


Lze uplatnit nějaké slevy z ceny zájezdu?

Vážíme si našich věrných klientů, proto nabízíme všem, kteří s námi jezdí opakovaně, věrnostní slevu. Dále nabízíme slevu klientům do 26 let, slevu skupinovou a slevu lékařskou. U některých zájezdů nabízíme speciální slevy pro děti. Více informací ke slevám najdete zde - Slevy.


Kde najdete podrobnější informace k zájezdům?

Nejpozději dva týdny před odjezdem vám e-mailem pošleme závěrečné informace k zájezdu. Najdete v nich užitečné rady ohledně vybavení, instrukce k odjezdu a telefonický kontakt na vašeho průvodce.


Je možné domluvit se s ostatními přihlášenými klienty na sdílení stanu nebo dalšího vybavení?

Pokud byste rádi sdíleli stan či jiné vybavení s někým dalším, napište nám a my přepošleme váš vzkaz dalším klientům samotářům. Zejména na přechodech hor tak můžete významně ulehčit váze vašeho batohu.


Dostaneme od CK nějaké mapy?

Odkaz na stažení barevných kopií map oblastí, kde se v rámci programu budete pohybovat, dostanete v závěrečných pokynech nejpozději dva týdny před odjezdem. Můžete si je tedy vytisknout a vzít si je s sebou. V závěrečných informacích najdete také seznam originálních map a průvodců, které si můžete v případě zájmu zakoupit.


Jaké vybavení je potřeba mít s sebou na zájezd?

Obecné informace k vybavením na jednotlivé typy zájezdů najdete zde - Vybavení na zájezdy. Seznam vybavení pro váš konkrétní zájezd obdržíte v rámci závěrečných propozic nejpozději dva týdny před odjezdem.


Je dobré mít s sebou vlastní lékárničku?

Doporučujeme každému účastníkovi, aby si vzal svoji osobní lékárničku.
Doporučené vybavení: léky, které běžně užíváte, dezinfekce, náplast, obinadlo, něco na bolesti, na kašel a nachlazení, na sražení teploty, na průjem, (rum či slivovice jako dezinfekce a anestetikum)... Jestliže máte nějaké trvalejší zdravotní problémy (cukrovka, epilepsie, angína pektoris apod.), sdělte nám je prosím předem. Pokud nebude mezi účastníky zájezdu odborný zdravotník, obracejte se s případnými problémy na průvodce. Ten bude mít k dispozici lékárničku se základními léky a zdravotními potřebami.

Doprava


Jak vypadají naše autobusy?

Na naše zájezdy jezdí nejrůznější typy autobusů, které nám zajišťují naši smluvní dopravci. Na Ukrajinu, do Rumunska, Albánie a Slovinska jezdí většinou novější Karosy nebo jejich ekvivalent, protože jiné autobusy to nezvládnou (ostré zatáčky, nízké tunely, špatné silnice). Do Černé Hory, Bulharska, Norska, Francie, na Korsiku a obecně do zemí západní Evropy zpravidla jezdí zahraniční autobusy s WC. Všechny autobusy jsou klimatizované.


Dělá se do autobusu zasedací pořádek?

Zasedací pořádek do autobusu vždy předem chystáme. Pokud máte na zájezdu nějaké spolucestující, se kterými byste chtěli sedět pohromadě, příp. máte speciální přání na usazení v autobusu, určitě nám napište. Pokud to bude možné, rádi vám vyhovíme.


Je možné sedět v autobusu sám na dvousedadle?

Pokud se obáváte dlouhého přejezdu autobusem, nabízíme vám možnost si u některých zájezdů připlatit za vlastní dvousedadlo. Službu budeme nabízet v případě, že zůstanou před odjezdem v autobusu volná místa. Příplatek za vlastní dvousedadlo se pohybuje v rozmezí 800-1300 Kč a odvíjí se od obsazenosti autobusu.


Kde je možné v Brně zaparkovat?

Našim klientům nabízíme možnost parkování na hlídaném parkovišti v těsné blízkosti autobusového nádraží Zvonařka, odkud naše autobusy odjíždí. Zaparkovat zde lze po dobu zájezdu za 100 Kč/1 den. Parkoviště provozuje firma LIMBUS, tel: 606895140. Při příjezdu uveďte, že jedete na zájezd CK Alpina, a dostanete výše uvedenou cenu. Běžná komerční cena je 200 Kč/1 den.


Je možné nastoupit na jiném nástupním místě?

Pokud se hlásíte na pěší zájezd a rádi byste nastoupili někde po cestě na trase autobusu, napište nám, pokusíme se vám vyjít vstříc. U cyklistických zájezdů bohužel není nástup po cestě možný, jelikož je nakládání kol na vlek časově náročné (rozplachtování a zaplachtování vleku může zabrat i 30 minut). Zde se můžete podívat na seznam všech našich nástupních míst.


Je možné jet na zájezd vlastní dopravou?

U některých zájezdů možnost vlastní dopravy přímo nabízíme. U ostatních zájezdů je nutné se na tuto možnost u nás informovat. Obecně se lze takto bez problému dopravit na zájezdy, u nichž není potřeba využívat náš autobus na přejezdy v rámci programu.


Jaký cestovní doklad je třeba mít s sebou?

Z ČR lze vycestovat pouze s platným cestovním dokladem. V případě cesty do zemí EU a dále Norska, Švýcarska, Bosny a Hercegoviny, Černé Hory, Chorvatska a Srbska lze jako cestovní doklad použít platný občanský průkaz. Pozor je třeba dávat nejen na zemi, do které cestujete, ale i na státy, přes které projíždíte.


Je možné si nechat v autobusu přebytečné věci?

Autobus s vámi na zájezdu vždy zůstává, po domluvě s řidiči v něm můžete zanechat nepotřebné věci na zpáteční cestu.


Jak probíhá přeprava kol na cyklozájezdy?

Kola přepravujeme zpravidla na speciálním krytém vleku, konstruovaném s ohledem na minimalizaci rizika jejich poškození. Kola jsou v horizontální nebo svislé poloze přichycena za rám či přední kolo ke konstrukci vleku gumicukem nebo držákem. Přední i zadní kolo je fixováno v kolejnici a navíc je ještě v horní řadě přichyceno řemínkem. Většinu kol není třeba nijak speciálně upravovat, někdy je třeba snížit nebo vyndat sedla nebo pootočit řídítka. Na některých zájezdech také přepravujeme kola přímo v autobuse. Jedná se o zájezdy na Podkarpatskou Rus, kde platí zákaz tažení vleku autobusem, a některé destinace, kde se autobus s vlekem obtížně pohybuje. Pro tyto případy vám zapůjčíme cyklovak.

Ubytování


Jaký standard ubytování lze očekávat?

Na naše zájezdy se spaním pod střechou se snažíme zajistit čisté ubytování turistického standardu. Nelze tak očekávat velký luxus, sociální zařízení bývá často společné pro více pokojů a pokoje mohou být smíšené. U některých zájezdů nabízíme možnost ubytování v dvoulůžkových pokojích za příplatek. Garance dvoulůžkového pokoje znamená, že budete na pokoji pouze dva, nemusí se však vždy jednat o pokoj s manželskou postelí.


Jak je to s ubytováním osob, které na zájezd cestují samy?

Na našich zájezdech příplatek za neobsazené lůžko nevyžadujeme, pokud netrváte na jednolůžkovém pokoji nebo nemáte jiný speciální požadavek. Je třeba ovšem počítat s tím, že se vás pokusíme ubytovat společně s dalšími klienty. Budeme se snažit, aby osoby na pokoji byly stejného pohlaví, ale upozorňujeme, že ne vždy to je možné zařídit.


Je možné dobíjet telefony na zájezdech s nocováním v kempu?

Obecně lze telefony dobíjet ve všech kempech např. na toaletách, pokud se nejedná o opuštěná tábořiště v horách. Je však třeba počítat s tím, že kapacita zásuvek bývá omezená.


Jaký typ elektrických zásuvek se v dané zemi používá?

Nevyžadujete-li pro svůj spotřebič zemnící kolík, vystačíte si po celé Evropě (s výjimkou Velké Británie a Irska) s klasickou dvoukolíkovou vidlicí. Naopak vyžadujete-li ho, je ideální volbou vidlice kombinující francouzské provedení (a tedy i české) s německým systémem Schuko (přehled všech typů elektrických zásuvek). Pro jiné typy zásuvek můžete použít adaptér.

Stravování


Bude na zájezdu zajištěno stravování?

Na všechny zájezdy, kde je to možné, se pro vás snažíme stravování zajistit. Zpravidla dostanete buď místní polopenzi nebo snídani, nebo na stanových zájezdech či zájezdech se spaním v mobilhomech naši alpiňáckou polopenzi. Na vybraných zájezdech do Provence nabízíme speciální provensálskou polopenzi. Na horských chatách lze většinou dokoupit místní polopenzi. Pokud máte zájem o bezmasou variantu stravy, napište nám to prosím do poznámky v přihlášce.

Po zájezdu


Pořídili jste na zájezdu krásné fotky?

Nenechávejte si své fotky ze zájezdů pro sebe a pochlubte se! Budeme moc rádi, když nám pošlete e-mailem odkaz na vaši fotogalerii. Pokud byste chtěli rozeslat odkaz ostatním klientům, kteří s vámi na zájezdu byli, ale nemáte na ně kontakty, napište nám. Rádi vám rozeslání zprostředkujeme.


Natočili jste na zájezdu video?

Budeme rádi, pokud nám pošlete odkaz na vaše video nebo nám ho poskytnete k nahrání na náš Youtube kanál.


A na co dalšího se můžete těšit?

Koncem sezóny vám zašleme e-mail s bližšími informacemi.
Těm z vás, kteří s námi v posledních letech byli na zájezdu, pošleme koncem roku automaticky náš nový katalog. Pokud vám katalog nepřijde a rádi byste si jej nechali zdarma zaslat, vyplňte prosím žádanku o katalog.
Našim klientům posíláme také newslettery se zajímavými informacemi týkajícími se našich zájezdů. Pokud vám tyto e-maily nechodí a máte o ně zájem, vyplňte prosím žádanku o newsletter.



 

©2016 CK Alpina - zájezdy a dovolená | e-mail ck@alpina.cz | telefon +420 548 522 652 | mobil +420 777 257 462 (+420 777ALPINA) | webdesign | odkazy