Jak se na zájezd přihlásit?

Rezervace - Přihláška - Slevy - Záloha - Doplatek - Způsob platby - Půjčovna - Zahraniční cestovní pojištění - Další pojištění - Závěrečné informace - Nástupní místa

1. REZERVACE

Místo na zájezdu si můžete nezávazně rezervovat telefonicky, e-mailem nebo na webu kliknutím na odkaz REZERVACE u vámi vybraného zájezdu a vyplněním elektronického formuláře NEZÁVAZNÁ REZERVACE. Rezervaci vám během dvou pracovních dnů potvrdíme e-mailem. Rezervace je platná obvykle 3-7 dnů, s blížícím se odjezdem a obsazeností zájezdu se doba rezervace zkracuje. U rezervace nejste vázáni platbou.

Po uplynutí platnosti rezervaci automaticky nerušíme. Po dohodě s námi je s ohledem na obsazenost zájezdu možné rezervaci prodloužit. Neváhejte se na nás obrátit. V případě, že o rezervovaná místa nemáte zájem, prosím oznamte nám to e-mailem nebo telefonicky. Zde naleznete všechny kontakty.

Pokud je zájezd uzamčen pro přihlašování a je možné si na zájezd poslat pouze rezervaci, pak je zájezd buď plně obsazen nebo zrušen. Pokud je zájezd plně obsazen, můžeme vás vést jako náhradníky (a pokud se místo na zájezdu uvolní, kontaktujeme vás) nebo vám nabídneme jiný vhodný zájezd. Zájezdy, které jsou zrušeny, zpětně neobnovujeme.

2. PŘIHLÁŠKA - SMLOUVA O ZÁJEZDU

Závaznou přihlášku můžete vyplnit na webu kliknutím na odkaz REZERVACE u vámi vybraného zájezdu a vyplněním elektronického formuláře PŘIHLÁŠKA. Přihlášku vám během dvou pracovních dnů potvrdíme e-mailem. Poté vám poštou nebo e-mailem zašleme smlouvu o zájezdu, kterou podepíšete a jednu kopii pošlete zpět, nebo ji potvrdíte e-mailem.

Smlouva o zájezdu nabývá platnosti po úhradě zálohy nebo plné ceny zájezdu. Nedílnou součástí smlouvy o zájezdu jsou Všeobecné podmínky, ve kterých najdete mimo jiné informace o stornovacích poplatcích, způsobu odstoupení od smlouvy, způsobu reklamace zájezdu aj.

U nezletilých osob do 18 let musí smlouvu o zájezdu podepsat zákonný zástupce. Účast nezletilé osoby (bez doprovodu) musí být předem schválena cestovní kanceláří.

3. CENA ZÁJEZDU

Od základní ceny zájezdu si můžete odečíst některou ze slev, pokud si o ni požádáte v přihlášce. V případě uhrazení plné ceny zájezdu slevu zpětně nepřiznáváme.

Ceny zájezdů se mohou v průběhu sezóny měnit. Od 1. 4. můžeme u nejvíce obsazených termínů zvýšit cenu, abychom usměrnili poptávku. Zvýšení ceny platí pouze pro nově přihlášené klienty, případné dodatečné zlevnění se týká i již přihlášených klientů. Ať už se tedy přihlásíte kdykoli, vždy máte jistotu, že cena je pro vás v tuto chvíli ta nejvýhodnější.

Uvedené ceny výdajů v části Cena nezahrnuje (nutné výdaje a volitelné výdaje) jsou stanoveny na základě předešlé sezóny a jsou pouze orientační.

4. ZÁLOHA

Zálohu nebo plnou cenu zájezdu je třeba uhradit do data uvedeného ve smlouvě o zájezdu, obvykle je to 7 dnů. Výše zálohy je 50 % ze základní ceny zájezdu před uplatněním slev. Pro letecké zájezdy (Daleké cesty) je 1. záloha 10000 Kč, pokud není u zájezdu uvedeno jinak. Pokud do odjezdu zbývá méně než 30 dnů, požadujeme uhradit plnou cenu zájezdu ihned po uzavření smouvy.

5. DOPLATEK

5 týdnů před odjezdem zájezdu Vám přijde upozorňující e-mail o blížícím se datu splatnosti doplatku. Doplatek je třeba uhradit tak, aby CK Alpina obdržela úhradu nejpozději 30 dnů před odjezdem.

POZOR: pokud neuhradíte plnou cenu zájezdu do 30 dní před odjezdem, ztrácíte nárok na místo v zájezdu a můžeme vás v případě nouze o místa nahradit dalšími zájemci. Nezaplacení doplatku však nenahrazuje informaci od vás, že se zájezdu nezúčastníte. O případné neúčasti na zájezdu nás prosím písemně informujte. Více o odstoupení od smlouvy naleznete ve Všeobecných podmínkách, v oddíle 4.

6. ZPŮSOB PLACENÍ

Platit můžete:

Při všech platbách nezapomeňte správně vyplnit variabilní a specifický symbol platby, jinak nemůžeme vaši platbu správně identifikovat. Při společné platbě několika osob napište do poznámky v přihlášce (příp. e-mailem) celá jména těch, za které platíte.

Upozorňujeme, že platby za zájezd ani za doplňkové služby není možné hradit u autobusu!

Slovenský znak PLATBY ZE SLOVENSKA: Zájezdy a objednané služby je možné platit i na náš účet vedený v eurech. Více informací naleznete na stránce Platby ze Slovenska.

Znak EU OSTATNÍ ZAHRANIČNÍ PLATBY: Zájezdy je možné platit i ze zahraničí na náš euro účet. Více informací naleznete na stránce Platby ze zahraničí.

7. PŮJČOVNA VYBAVENÍ

Na některé zájezdy si můžete zapůjčit vybavení z naší půjčovny, kde za poplatek nabízíme zapůjčení vybavení na via ferraty, ledovce či některé zimní zájezdy. Do přihlášky uveďte, které vybavení budete chtít zapůjčit. Půjčovné vám bude připočteno k ceně zájezdu a počítá se za každý započatý den zájezdu. V naší půjčovně máme omezené množství vybavení - doporučujeme si zvolené vybavení objednat co nejdříve!

8. ZAHRANIČNÍ CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ

V ceně zájezdů není zahrnuto zahraniční cestovní pojištění. Cestovat do ciziny bez cestovního pojištění je velké finanční riziko, proto doporučujeme zajistit si jej včas před odjezdem na zájezd. Na naše zájezdy nabízíme zajištění cestovního pojištění od pojišťovny Generali, a.s., a také jsme zprostředkovateli celoročního sportovního pojištění v rámci členství v rakouském spolku Alpenverein (toto pojištění lze využít na našich zájezdech i při vašich soukromých cestách).
Podrobnosti k cestovnímu pojištění naleznete na stránce Zahraniční cestovní pojištění.
Podrobnosti k členství v Alpenverein naleznete na stránce Alpenverein.

9. POJIŠTĚNÍ STORNA ZÁJEZDU

V ceně zájezdů není zahrnuto pojištění storna zájezdu. Pojištění storna zájezdu je možné sjednat pouze spolu se zahraničním cestovním pojištěním od pojišťovny Generali. Více informací k pojištění storna zájezdu naleznete na stránce Pojištění storna zájezdu.

10. POJIŠTĚNÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE PROTI KRACHU

V ceně všech zájezdů je zahrnuto pojištění CK proti krachu. CK Alpina je pojištěna v souladu se zákonem č. 159/1999 Sb. proti úpadku cestovní kanceláře. Od 1. 1. 2009 jsme pojištěni u ERV pojišťovny (dříve Evropská cestovní pojišťovna a předtím Etics ITP). Číslo pojistné smlouvy je 1180000025 (podrobnosti a naskenovaná pojistka). Zde je seznam pojištěných CK.
Upozorňujeme, že toto pojištění nekryje léčebné výlohy klientů v zahraničí!

11. ZÁVĚREČNÉ INFORMACE K ZÁJEZDU

Přibližně 2 týdny před odjezdem od nás obdržíte informační e-mail. Budou v něm podrobnější informace o zájezdu, kontakty na průvodce, čas a místo odjezdu, tipy na to, co si vzít s sebou, odkaz ke stažení kopií map a kvalitních offline GPS map pro mobilní aplikace (Locus Maps a Openstreet). Pokud uvedený e-mail neobdržíte do 10 dnů před odjezdem, dejte nám vědět. Je možné, že nemáme váš aktuální e-mail nebo že se vám e-mail zatoulal do nedoručitelné pošty/spamu.

12. NÁSTUPNÍ MÍSTA

Všechny naše zájezdy odjíždí nebo mají nástupní místo v Brně na ÚAN Zvonařka. U některých zájezdů je více nástupních míst po cestě - přehled všech nástupních míst. Konkrétní nástupní místa naleznete u každého zájezdu v sekci Další informace k zájezdu - Nástupní místa.